Uczestnicy
klastra

Lista uczestników

Wybierz kategorie
i/lub wpisz ręcznie

szukaj

szukaj

kategorie

  • Duże przedsiębiorstwa
  • Średnie przedsiębiorstwa
  • Małe przedsiębiorstwa
  • Mikro przedsiębiorstwa
  • Nauka i edukacja
  • Instytucje otoczenia biznesu
  • Administracja
  • Inne

technologie

  • Analityka predykcyjna
  • Awionika
  • Beacons
  • Bezpieczeństwo sieciowe
  • Big Data
  • Biometria
  • Block chain
  • BoostHigh Sp. z o.o.
  • Chmura obliczeniowa
  • Cleantech
  • Connected health
  • Data mining
  • Dostawca API
  • Drony
  • Druk 3D
  • Elektronika półprzewodnikowa
  • Fintech
  • Geoinformatyka
  • Grafika komputerowa
  • Inteligencja tekstowa
  • Inteligentna mobilność
  • Inteligentne miasto
  • Inteligentne pomiary
  • Inteligentny dom
  • Internet rzeczy
  • Komputery kwantowe
  • Mobilne zabezpieczenia
  • Narzędzia e-commerce
  • Narzędzia web/mobile
  • Nauczanie maszynowe
  • NFC
  • OLAP/OLTP
  • Optoelektronika
  • Pojazd elektryczny
  • RFID
  • Roboty przemysłowe
  • Robotyka
  • Robotyka konsumencka
  • Routery i przełączniki
  • Rzeczywistość rozszerzona
  • Sensory
  • Serwery i sieci
  • Silniki oprogramowania
  • Smart grid
  • Systemy wbudowane
  • Systemy zarządzania
  • Sztuczna inteligencja
  • Technologia kosmiczna
  • Technologia satelitarna
  • Technologie bezprzewodowe
  • Tekst na mowę
  • Urządzenia elektroniczne
  • Urządzenia i przyrządy medyczne
  • Wearables
  • Wizja komputerowa

miasto

  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot
  • Kwidzyn
  • Tczew
  • Inne

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Wyższe Szkoły Bankowe to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształci w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Niezależnie czy są to studia wyższe, podyplomowe czy szkolenia, działa w myśl idei work-life balance.

Nasza uczelnia ma już ponad 20 lat! Jej historia zaczęła się w roku 1998. To wtedy udało się przeprowadzić pierwsze zajęcia z finansów i bankowości. Od tego momentu, przez kolejne lata rozwijaliśmy i udoskonalaliśmy ofertę. Dziś możemy pochwalić się licznymi nagrodami, prestiżowymi certyfikatami i złotymi medalami, które wyróżniają nas na tle wielu prywatnych uczelni z całego kraju. W naszej ofercie znajdują się wszystkie rodzaje studiów, szkolenia oraz studia MBA. Jednak to, z czego jesteśmy najbardziej dumni, to tysiące naszych Absolwentów doskonale radzących sobie na wymagającym rynku pracy.
Nasza misja brzmi:
" WSB w Gdańsku integruje naukę z biznesem i zapewnia studentom praktyczny rozwój ich pasji dla realizacji celów zawodowych"

Nasza wizja brzmi:

"Największa w północnej Polsce akademia, będąca partnerem biznesu, realizująca praktyczne kształcenie z zastosowaniem nowoczesnych technologii."

Neoteric

Tworzymy oprogramowanie, narzędzia i aplikacje dostosowane do potrzeb użytkowników. Jesteśmy zorientowani na cele biznesowe naszych użytkowników.

Kim jesteśmy? Neoteric to dynamiczna, nowoczesna firma, działająca głównie w sektorze IT. Najlepsze rozwiązania z zakresu inżynierii oprogramowania łączymy ze sprawnym zarządzaniem zgodnym z metodykami Agile. Umiejętności techniczne łączymy z umiejętnościami biznesowymi, dlatego w naszym teamie można znaleźć nie tylko programistów, ale również specjalistów od sprzedaży, zarządzania projektami, start-upów i innych zagadnień związanych ze złożonym procesem implementacji produktów informatycznych na rynek. Dzięki temu, że oprócz produktów "zewnętrznych" rozwijamy też własne projekty, doskonale rozumiemy potrzeby biznesowe naszych klientów. Jak działamy? Trzy filary naszej pracy to jakość, komunikacja i sprawne zarządzanie. Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów, przestrzegamy następujących zasad: 1. Rozmawiamy. Zarówno przed rozpoczęciem projektu, jak i w czasie jego trwania, dbamy o sprawną komunikację. Nie wahamy się zadawać pytań. Na bieżąco wyjaśniamy wszelkie niejasności, informujemy zarówno o sukcesach, jak i chwilowych niepowodzeniach. 2. Jesteśmy elastyczni. Dostosowujemy kanały komunikacji i narzędzia pracy do potrzeb klientów. 3. Jesteśmy dokładni i punktualni. 4. Dbamy o najwyższą jakość naszych produktów. Zapewniamy ją zarówno poprzez dobór technologii, jak i dzięki wypracowanym procedurom. Wyposażeni we wskaźniki KPI, jesteśmy skoncentrowali na osiąganiu postawionych celów. 5. Jesteśmy zaangażowani. Tworzenie oprogramowania to dla nas więcej niż pisanie kodu. Wspieramy naszych klientów nie tylko od strony technicznej, ale również od strony biznesowej. 6. Każdemy klientowi dajemy pełen dostęp do plików związanych z projektem.

ITFS Sp. z.o.o.

ITFS to dynamicznie rozwijająca się firma świadcząca usługi z zakresu outsourcingu Specjalistów IT oraz realizacji kompleksowych projektów informatycznych. Naszą działalność realizujemy w większych miastach Polski, jak również na rynku europejskim.

ITFS jest prężnie rozwijającą się firmą konsultingową działającą już od pięciu lat na rynku IT, zarówno w Polsce jak i w całej Europie. Realizujemy projekty wewnętrzne oraz projekty na zlecenie naszych klientów, a to umożliwia na elastyczne dopasowanie naszej oferty.

Konsultanci ITFS posiadają bogate doświadczenie w projektach realizowanych dla zróżnicowanych sektorów i branż w skład, których wchodzą m.in. Bankowość, Telekomunikacja, Finanse, Produkcja, Edukacja, FMCG, Organizacje non profit i inne. Spośród konkurencji wyróżnia nas profesjonalizm i fachowe podejście wynikające przede wszystkim z wiedzy i doświadczenia zdobytego przez personel ITFS podczas realizacji projektów w całej Europie.

Kluczowym obszarem działalności firmy są wyspecjalizowane usługi konsultingowe obejmujące wdrożenia, obsługę i zarządzanie oraz bezpieczeństwo infrastruktury IT w systemach obiegu dokumentów i informacji. Świadczymy również usługi z zakresu szeroko pojętego outsourcingu IT. Skupiamy się przede wszystkim na obsłudze przedsiębiorstw komercyjnych niezależnie od wielkości oraz zakresu działalności. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku zapewniamy dostęp do usług w zakresie technologii informatycznych na najwyższym poziomie, zachowując jednocześnie dbałość o satysfakcję, możliwości rozwoju oraz bardzo atrakcyjne warunki współpracy dla naszych konsultantów.

Blirt S.A

BLIRT (Biolab Innovative Research Technologies) to nowoczesna, europejska firma biotechnologiczna specjalizująca się w wytwarzaniu wysokiej jakości wyspecjalizowanych enzymów oraz odczynników dedykowanych do zastosowania w Life Science.

Przez ponad 25 lat zajmowaliśmy się wytwarzaniem najwyższej jakości produktów przeznaczonych dla naukowców oraz badaczy z różnych dziedzin nauki. Na początku istnieliśmy na Polskim rynku jako DNA-Gdańsk, by w 2007 roku rozwinąć się oraz rozszerzyć naszą działalność już jako BLIRT.

W 2017 roku, utworzyliśmy w Gdyni nowy obiekt przeznaczony do produkcji na skalę przemysłową, co pozwoliło nam na szybszą realizację zamówień napływających od naszych przemysłowych kontrahentów. Obecnie jesteśmy w pełni przygotowani, aby sprostać rosnącym wymaganiom na nasze flagowe produkty – wysokiej klasy białka rekombinowane.

Nasza firma oferuje kompleksowe wsparcie techniczne oraz konsultacje oparte na know-how z zakresu R&D oraz doświadczeniu naukowców, z którymi Blirt współpracuje od wielu lat. Nasze kompetencje są szeroko uznawane i cenione przez naszych Klientów w szczególności przez partnerów na wczesnym etapie prac badawczo-rozwojowych ze zróżnicowanych sektorów Health i Life Science.

Korzyści dla uczestników klastra

Współpraca

Dostęp do:

Oraz:

Oferty

Jak przystąpić do klastra

Należy zapoznać się z pełną dokumentacją Klastra Interizon, w szczególności:

Wypełnić oraz przesłać w wersji edytowalnej na adres biuro@interizon.pl niżej wymienione dokumenty w celu ich weryfikacji:

Dodatkowo prosimy o przesłanie:

Po otrzymaniu informacji o pozytywnej weryfikacji dokumentów, prosimy o:

INTERIZON - Pomorski Klaster ICT
Gdański Park Naukowo - Technologiczny
Ul. Trzy Lipy 3
80-309 Gdańsk

Prosimy o złożenie czytelnego podpisu na wszystkich dokumentach, z zaznaczeniem imienia i nazwiska oraz funkcji osoby składającej podpis.

Przyjęcie podmiotu w poczet Uczestników Klastra Interizon następuje po doręczeniu kompletu oryginałów dokumentów, na mocy i w dniu podjęcia uchwały Rady Klastra w przedmiocie przyjęcia.

Informacja o podjęciu decyzji w sprawie przyjęcia lub odmowy przyjęcia podmiotu w poczet Uczestników Klastra jest przesyłana w dniu następującym po podjęciu przez Radę Klastra stosownej uchwały.

W przypadku pytań lub niejasności dotyczących przystąpienia, zapraszamy do kontaktu z Biurem Klastra.

Informacje i opłaty

Zgodnie z Umową Trójstronną nr CTWiT/20/2013/U z dnia 1 lipca 2013r roku za wykonywanie usługi na rzecz Klastra, Administratorowi należy się wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie stanowiącej sumę miesięcznych składek należnych od wszystkich aktualnych Uczestników Klastra, w wysokości ustalanej uchwałą Zgromadzenia Członków Klastra. Zgodnie z Aneksem do Umowy trójstronnej z dnia 01.03.2016 r. Fundacja Interizon odpowiada za koordynację działań i wszystkie czynności administracyjno-organizacyjne Klastra Interizon - w tym za fakturowanie i pobieranie od cyklicznych należności składkowych.

Zgromadzenie Członków Klastra, w drodze uchwały nr 8/2012 z dnia 22 listopada 2012r., zatwierdziło następujące wysokości miesięcznych składek netto:

Lp. Podmiot Kwota netto [zł]
1. Duże przedsiębiorstwo 730
2. Średnie przedsiębiorstwa 460
3. Małe przedsiębiorstwa 260
4. Mikroprzedsiębiorstwa 100
5. Inne instytucje 100
6. Instytucje edukacji i nauki 0

Faktury VAT wystawiane są kwartalnie z góry; należności płatne są w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury, przelewem na poniższe konto:

. W tytule przelewu należy wpisać numer faktury.

Dokumenty do pobrania